četvrtak, 11. svibnja 2017.

Creepypasta: Draga Abi




Draga Abi, mi se nikada nismo upoznli pa se ovo može činiti čudnim ali mislim da je ipak ovako neophodno. Moje ime je Džej i radim na kasi u jednoj prodavnici u 67 ulici. Znaš za onu prodavnicu koja ima parking mnogo veći nego što treba? Da, ta prodavnica. Imam 24 godine, poprilično sam visok i imam poprilično čudan izgled, verovatno me ne bi ni prepoznala kada bih ti prišao da pričamo jer nemam mnogo zapažajuće lice. Eh, ne znam iskreno ni zašto ti sve ovo pričam ali ovo nije poenta što ti pišem..

Radio sam do kasno sinoć,bio je to poprilično normalan dan na poslu. Ništa se uzbudljivo nije desilo ali mogla bi se iznenaditi kakve se sve interesantne stvari mogu desiti u ovom poslu. Čitao sam neku knjigu što je ostavio kolega u svojoj smeni. Bila je to neka loša knjiga o misterioznim ubistvima sa začinima kao što je isuviše klišea. Izuzetno dosadno ako mene pitaš ali mora se nešto raditi pretpostavljam. Kada si se ti pojavila ipak moja cijela smjena se pormijenila. Ne znam šta je to što uhvatilo moju pažnju ka tebi ali čim sam te ugledao imao sam taj neki čudan osjećaj.. Čudna mješavina uzbuđenja i terora. To je najbolji način da opišem. Ušla si u liniju moje kase i ja sam se zamrznuo. Sjeo sam u tu stolicu još dublje, koja se već udubila od mene jer na mojoj kasi i nema baš mnogo mušterija. Tek kada si mi prišla bliže shvatio sam da si nešto posebno što je moju pažnju usmjerilo ka tebi. Shvatio sam da si prelepa. Prišla si i rekla mi “Hej” i dodala svoju korpu sa namirnicama. Po načiinu razgovora i izgledu lica mogao sam zaključiti da si bila pospana i umorna što nije iznenađujuće s obzirom koliko je sati bilo. Nakon par sekundi užasno čudne tišine shvatio sam da si me pozdravila i javio sam ti se sa “mmm.. hej..”. Žalim samog sebe zbog toga. Sedeo sam tamo par sekundi pokušavajući da se fokusiram. “Kako se zoveš?” – upitah . I tek kasnije sam shvatio koliko je to bilo čudno od mene. Kakav to prodavac na kasi pita neku devojku za ime. Ipak, drago mi je da jesam. Sjećam se da si tihim glasom rekla da je tvoje ime Abigejl ali volis da te skraćeno zovu Abi. To ime ti prelijepo pristaje. To ime kao da polako klizi preko mog jezika dok izgovaram tiho, to je ime poput slatkog meda. Jednostavno, daje divan osjećaj izgovarajući ga samo. Izgledala si veoma zabirnuto i iznenađeno kada sam te pogledao i upitao sam se da li sam uradio nešto što te uznemirilo.. Zar ne bi trebalo da spakuješ to? upitala si i pokazala rukom na namirnice. Odmah nakon toga šokiran i posramljen izvinio sam ti se i počeo da pakujem namirnice u kese što sam brže mogao. Nisam mogao da povjerujem samom sebi koliko sam glup, ali kada sam te pogledao shvatio sam da se smeješ. Sladak si nekako,rekla si mi. Pokušao sam da izgledam što više kul ali očigledno sam bio uzbuđen. Devojka sa ovakvim izgledom da misli da sam ja sladak.. I ti si takođee, rekao sam dok sam užurbano pakovao tvoje namirnice. Dok si odlazila prema vratima okrenula si se i rekla mi: “Želim ti divnu noć.” Pretpostavljam da se činim jako glupim što ti pišem sve ovo, možda još uvijek i pamtiš sve to, mislim to se sve desilo još jučer, ali ja sam posle toga kući otišao veoma uzbuđen, srećan i sa toliko samopouzdanja u sebe kao nikada do sad u celom mom životu.. Nemoguće je da to opišem. Bilo kako bilo želio sam da ti napišem pismo draga Abi, da ti kažem da te volim. Ne znam šta sam osjetio te noći, bio je čudan osjećaj, mix emocija, ali znam čak i za to kratko vrijeme imali smo nešto posebno. Molim te odgovori mi uskoro. S poštovanjem, Džej.

Draga Abi. Prošlo je nedelju dana od kad sam ti napisao pismo i nisam dobio još tvoj odgovor, ali to nije važno. Kako si ti? Moj život je normalan kao i obično, probudi se, idi na posao i idi u krevet. Živim zaista u usra*om stano ali to je valjda i za očekivati kada radiš kao kasir u prodavnici. Mislim u zadnje vrijeme dosta o tebi i pitam se da li me se sećaš. Vidio sam te ponovo danas na poslu. Ovog puta u mnogo razumnim satima hvala Bogu. Nisam hteo da te gnjavim, želio sam da vidim hoćeš li mi prići sama. Opet si prišla za moju kasu, što me apsolutno uzbudilo. Ovog puta sam mnogo manje nervozan i rešio sam da se ponašam normalno bez obzira šta rekla ili uradila i nisam htio da dozvolim da djevojka poput tebe proklizi kroz moje prste. Kada si mi prišla nešto si mi rekla toliko tiho da nisam mogao da čujem ali si stajala pri kraju kase sve dok nisam spakovao tvoje namirnice. Ovo nije bilo ono što sam očekivao ali nije ni sve bilo loše. Ti si izgledala kao da ne osećaš ništa prema meni uopšte. Očekivao sam da ćeš mi prići i pričati sa mnom ili me izbegavati kao kugu ali umjesto toga, prošla si pored mene kao da sam neki stranac. Ovo me je nateralo da se zapitam da li si uopšte dobila moje pismo. Trebala bi da provjeravaš svoju poštu mnogo češće. Ipak, bio je jedan momenat gdje sam nešto osjetio. Kada sam pogledao da vidim šta radiš ti si nedaleko od mene u istom trenutku pogledala ka meni kao da gledaš gdje sam. Upravo tada, oči su nam se spojile. Samo na sekund ili dva ali za toliko vremena vidio sam mnogo više nego zadnji put. Činilo mi se kao da te godinama poznajem, kao da znam sva tvoja osjećanja i emocije. Da li, da li osjećaš nešto slično i ti prema meni Abi? Ukratko nakon toga spakovao sam tvoje namirnice i ti si platila i izašla napolje. Očigledno ovo je bio normalan proces s obzirom da to radim jedno 50 puta na dan, ali s obzirom na onu noć želio sam sledećeg puta da izvučem što više šansi iz našeg susreta. Nekako sam prve večeri sve zeznuo, nisam bio zadovoljan time i želio sam da budemo još duže zajedno. Želio sam da uživam u našem momentu što duže. Vidiš, iza naše kase ima jedna mala sobica za osoblje, gdje se drže sve video kasete od sigurnosnih kamera. Srećom po mene jedna kamera je okrenuta baš prema mojoj kasi. Sačekao sam da se prodavnica zatvori i da svi izađu a onda sam ušao u tu sobu. Nakon traženja kamere koja je na mojoj kasi uspio sam da je pronađem. Prebacivao sam snimak sve dok nisam došao do trenutka kada si ti naišla. Nakon par minuta pronašao sam i ti si bila tu. Pauzirao sam na najbolju moguću scenu. Znao sam da ni ovo nije savršeno preko kamere ali to je najbolje za sada. Gledajući te duže shvatio sam koliko si savršena. Svaki dio tvog tijela, tvoja kosa, lice, tvoje noge, grudi..sve je bilo čisto Božije savršenstvo. Premotavao sam snimak iznova i iznova par puta na trenutak kada mi prilaziš nisam mogao da odolim. Moje oči kao da su bile zalijepljene za ekran. Nakon par minuta razmišljanja izvadio sam kasetu i stavio je u džep a zatim sam se odvezao kuči. Znao sam da mi takvo nešto nije dozvoljeno i mogu dobiti otkaz zbog toga ali uradio sam to jer sam želio. Morao sam da te imam što duže za sebe, pa makar i po cenu mog otkaza.

Abi. volim te. Volim sve u vezi tebe. Mislim o tebi svaki dan. Da li i ti isto osjećaš prema meni Abi. Ja želim samo da budemo zajedno, zauvijek. Piši mi uskoro. Iskreno, tvoj Džej.

Draga Abi. Prošla su 3 dana ja nisam dobio tvoj odgovor. Zašto, zašto ne želiš da pričaš sa mnom. Ja sam zaista nesiguran u vezi toga da li si dobila moja zadnja dva pisma. Molim te odgovori ako jesi.

I tako dobio sam otkaz danas. Pronašli su kasetu koja je nestala. Dobio sam poziv od svog šefa oko 6h ujutru u ponedjeljak i rečeno mi je da dođem hitno. Imali smo sastanak zaposlenih. Kada sam došao svi su od ljudi bili skupljeni oko stola sa šefom na čelu. Kada su svi došli od nas rečeno nam je da se desila poveća pljačka robe u vrednosi od 200$ i traka koja bi pokazala ko je to ukrao je ona koju sam ja odnio kući. Samo moja sreća, šef nam je rekao da niko neće napustiti sobu dok neko ne kaže ko je uzeo traku. Nakon par minuta ja sam je predao šefu. Rekao sam mu sve o tome kako se osjećam u vezi tebe i da ti i ja imamo neku vrstu povezanosti. Nakon što sam ispričao cijelu priču u sobi su me gledali širom otvorenih očiju. A onda je šef razbio tišinu i rekao da sam otpušten i da ne dolazim ovdje više nikada. Tražio sam te u zadnje vrijeme i bez posla imao sam mnogo više vremena da naučim dosta o tebi. Da li znaš koliko je lako naći informacije o nekome samo sa njegovim imenom i imenom opštine gdje živi. Saznao sam da je tvoje prezime Merot. Kakvo divno prezime. Abi Merot. Ne mogu pomoći sebi a da ne kažem na glas to ime kada god pomislim na tebe. Saznao sam da imaš 24 godine. I samo si nekoliko kilometara dalje od mene. Dovezao sam se do tvoje zgrade danas. Izgleda prilično lijepo. Mnogo ljepše nego gdje ja živim. Upitao sam više puta da te posjetim ali na prijavnici su mi rekli da nisi tu svaki put kada bih svratio. To me je malo obeshrabrivalo svaki put ali sam bio veoma odlučan da te vidim ponovo. Nakon par sati svraćanja odlučio sam da sačekam na parkingu i da te sačekam kad dođeš. Nakon par sati došla si. Bilo je kasno u noć oko 10 sati čini mi se. Video sam kako prilaziš svojim kolima i parkiraš ispred. Osjetio sam nalet neke toplote u svojim grudima samo gledajući tvoje lice. Znam da imam svoju kasetu da te gledam, ali to se ne može uporediti sa time. Sa tvojim očima i osmijehom uzivo. Prekopirao sam snimag kući sa sigurnosne kamere za svaki slučaj u mnogo boljem kvalitetu ali nisam znao da idući put kad te vidim sam snimak neće biti dovoljan. Pitao sam portira više put u tvojoj zgradi za broj tvoje sobe ali je odbijao da mi kaže. Mislio je da sam neki jezivi lik. Vidiš Abi ovi ljudi nas ne razumiju. Ne razumiju šta mi osjećamo jedno prema drugome. Ostao sam da čakam na parkingu još neko vreme pre nego što je neki čovek izašao iz zgrade. Nakon par minuta razgovora sa njim saznao sam u kom stanu živiš. U početku nije želio da priča o tome ali ja sam ga ubijedio. Ne bi vjerovala o čemu su ljudi sve spremni da pričaju kada im držiš nož kod grudi. Ne brini, nisam ga povrijedio mnogo. Ali ne mogu dozvoliti da se neko ispriječi između nas. Zar se ne slažeš Abi? Dosta mi je ovih ljudi koji nas pokušavaju razdvojiti. Još sam čekao na parkingu neko vrijeme i kada sam saznao broj tvoje sobe i po kom rasporedu su iste organizovane nije mi biloo teško da te nađem. Treba da paziš kako spuštaš svoje roletne Abi. Znaš mnogo je lako da vidim sve što radiš još sa parkinga. Ne mogu te izbaciti iz svoje glave. Sve što radim je gledanje one kasete. Abi, ja želim da živim sa tobom zauvijek. Da se svakog jutra budim i vidim tebe kraj mene u krevetu. Jedva čekam sledeći put kada se budemo vidjeli.

Volim te, Džej.

Draga Abi, imam neke jako dvine vijesti, preselit ću se kod tebe. Zar to nije divno. Možemo provesti sate i sate zajedno, biće savršeno. Dozvoli mi da ti objasnim. Moj posao je bio dovoljno dobar da sam mogao da iznajmim sobu i imam nešto hrane svake nedjelje ali zbog gubitka posla nisam mogao ušteđevine da imam niti za hranu. Uspeo sam da izdržim par dana nakon toga ali danas sam izbačen iz svog stana. Ne bi me čudilo da onaj momak što mi je rekao broj tvoje sobe već pozvao policiju ali pošto ne živim tamo ne mogu me pronaći. Zar to nije sjajno? Potrudit cu se da ponesem sve moje slike i snimke sa sobom i takođe svoju kameru. Trebalo bi da kažeš da mnogo bolje biraju osoblje ovog hotela. Uspio sam ući u zgradu veoma lako i pored obezbjeđenja. Došao sam do tvojih vrata i pokucao par puta ali niko nije otvarao pa sam riješio da uđem na drugi način. Nakon pregledavanja svih slika koje sam napravio jučer primijetio sam ventilacioni otvor do tvoje sobe. Shvatio sam da bi morao imati neki ulaz kroz koji bi mogao da se provučem. Posle par minuta pregledanja po zgradi uspio sam da nađem sobu za osoblje i u njoj ulaz za ventilacioni otvor. Puzao sam kroz njega sve do tvoje sobe, bilo je veoma usko i teško da se puzi ali sam nekako uspio. Pošto su svjetla bila ugašena i nisam vidio nikoga u sobi pomislio sam da možda nisi tu. Ali ja sam bio strpljiv, skenirao sam svaki dio tvoje sobe pokušavajući sve da zapamtim. Tvoj miris parfema me uzbuđuje sve dok sjedim i dalje ovdje. Osjetio sam tvoj parfem u prodavnici par puta ali nikako ovako blizu i ovako jak. Predivan je. Podsjeća me na breskve. Čekao sam te tamo satima. Imao sam strpljenja. Mogao sam sjediti ili ležati u mjestu satima da ne pomjerim nijedan svoj mišić i niko me ne bi primijetio. A onda konačno stigla si kući. Osjetio sam širok osmijeh na mom licu kada sam čuo da se vrata otvaraju. A onda naišla si ti moja ljubavi. Naravno nisi znala da sam tu. Svjetlo je bilo okrenuto da se nije moglo vidjeti ništa u ventilaciji. Pokušao sam da suzbijem svoje uzbuđenje ali sam počeo da dišem otežano i glasnije. Pokušao sam da prekrijem svoja usta ali i dalje se moglo čuti. Odjednom, pogledala si ravno u ventilacioni otvor i ja sam bio totalno tih. Ali si samo nakon par sekundi izgubila interesovanje. Nasmejao sam se. Ovo je bilo savršeno mjesto. Ipak mogu reći da si osetila da sam tu. Noću kada si se okretala i budila, gledala u ventilacioni otvor. Ljudi izgleda imaju neki osjećaj kada ih neko gleda. Može ih poslati u panični napad. I nemoj da glumiš Abi, mogu reći sa sigurnošću kada je neko budan. Kada od straha neko ne može da spava. Ali zašto si uplašena uopste? To sam samo ja. Zašto bih te plašio? Voliš me zar ne? Ti znaš da te ja volim. Pokušaću da provedem što više vremena sa tobom svaki dan. Abi piši što pre ako možeš.

Volim te, tvoj Džej.

Draga Abi.

Video sam da si se probudila ovog jutra. Ja nisam spavao ni sekunde prošle noći, isuviše si savršena da sam morao da te gledam cijelu noć. Kad god bi skrenuo pogled sa tebe i oči krenule da se sklapaju one bi se samo vratile ka tebi. Izgledaš mnogo lijepo kada spavaš. Mogla bi da se iznenadiš kada bi znala koliko možeš naučiti o ličnosti neke osobe samo kada gledaš kako ona spava. Pomislio sam par puta da izađem odavde i da pokušam da vidim tvoje tijelo i tebe bolje ali nisam mogao da dopustim da me primijetiš da sam ovdje, barem ne još. Izgleda da provodiš dosta vremena u kupatilu ujutru. Pretpostavljam da se tuširaš ili stavljaš šminku. Zašto bi to radila Abi? Sve što radiš jeste prekrivanje tvoje istinske prave ljepote. Zašto bi to uradila? Zar ne bi da cijeli svijet vidi ono što ja vidim u tebi? Otišla si odma nakon toga na posao ili sam bar ja tako pretpostavio. Nakon dosta razmišljanja odlučio sam da izađem iz ventilacije. Prva stvar koju sam uradio kada sam izašao jeste to da sam otišao u tvoje kupatilo. Potrudio sam se da pronađem svaku šminku i ostalo sra*e koje stavljaš preko svog lica, da bacim. To me užasava. Na ovaj način svi će te vidjeti onakvu kakvu te ja vidim. Prelijepu. Našao sam još nešto ovdje. Tvoju četku za kosu. Uzeo sam je i krenuo pažljivo da posmatram. Bila je plave boje sa veoma tankom okruglom drškom. Ali, to me nije interesovalo nego tvoja kosa. Sklonio sam sa četke svaku tvoju dlaku i stavio je na stol. Prebrojao sam svaku. 59. Ovo me je usrećilo. Pažljivo sam ih umotao u kesicu i stavio u svoj džep. Ostatak dana sam proveo pretraživajući po tvom stanu pokušavajući da naučim što više stvari o tebi. Shvatio sam da si veoma veliki ljubitelj filmova Abi. Pronašao sam jednu kolekciju u tvom ormaru. Mogu reći, impresivna je. Pronašao sam još nešto što me izludelo. Slika tebe sa jednim čovjekom. Zgrožava me samo gledanje na njega. Drži te tako kao da te posjeduje. Ja sam jedini koji te može imati Abi. Niko više! Bilo je oko pola 9 uveče kada sam planirao da se vratim u ventilacioni otvor. S obzirom da si se tada obično vraćala sa posla ali sam onda dobio jednu drugu ideju. Pogledao sam tvoj krevet i bio je dovoljno izdignut da se sakrijem ispod njega. Čekao sam te. I onda si došla. Bila si blijedog lica i još neko je bio sa tobom u sobi. Pričala si kako čuješ nešto u ventilaciji. Skrivanje ispod tvog kreveta je bila dobra ideja s obzirom da je ta osoba provjerila ventilacioni otvor i nije pronašla nikog. Zahvalila si se toj osobi i otišla je. Konačno bili smo sami. Ležao sam ispod sve dok nisi otišla u krevet. Činilo mi se to kao vječnost. Želio sam da ti priđem bliže noću dok spavaš i sada sam imao dobru šansu. Ugasila si svjetla u sobi. Bio sam veoma pažljiv. Čekao sam 3h da se uvjerim da si zaspala. I kada sam bio uvjeren polako sam se izvukao ispod kreveta. Vidio sam te, izgledala si prelijepo. Svaki dio, svaka oblina tvog tijela bila je savršena. Svaki detalj je bio prelijep. Prišao sam ti bliže i pomazio te po licu. Tako mekana koža poput svile. Uzbudio sam se i osećao se prelijepo. Počeo sam da se dodirujem dole i nisam mogao da izdržim. Jednostavno, uzbuđuješ me previše. A onda si počela da se budiš i uznemiren tiho sam skliznuo nazad pod krevet. Ustala si i upalila svjetlo gledajući po sobi i bez gledanja u tebe osjetio sam da si uplašena. Ne trebaš biti uplašena kada sam kraj tebe Abi. Niko ne smije ni da te pipne osim mene. Ubio bih za tebe Abi. Moram više obratiti pažnju danas. Primijetio sam da ne donosiš nikakvu poštu niti pisma od mene. Izgleda da ne provjeravaš često ali to ću promijeniti. Ovo pismo ću ostaviti na tvom stolu danas. Oh, zaboravio sam da napomenem. Pravim nešto specijalno za tebe Abi. Provjeri svoj ormar nakon što ovo pročitaš. Tvoj zauvek, Džej.

Draga Abi.

Danas sam provodio više vremena praveći za tebe iznenađenje dok si bila na poslu i zasita mislim da ćeš voljeti ovo. Potrošio sam dosta vremena i truda na svoj poklon. Proveo sam mnogo sati da učinim ovo kako treba i mislim da je sada savršeno za tebe. Došla si kući oko pola 9 uveče i vidjela si odmah skoro moje pismo koje je bilo na tvom stolu. Počeo sam da se smešim kada sam video da si ga vidjela. Očekivajući tvoju reakciju nakon čitanja. Bilo je zanimljivo tvoje lice i mogao sam vidjeti razne emocije. Bila si zbunjena u početku, onda šokirana i onda uplašena. Počela si da se treseš i onda si počela da plačeš. Zar me ne voliš Abi? Zašto plačeš? Zar me ne voliš? Sve posle toga činilo mi se mutno. Pogledala si ormar dok si još plakala. Izgledalo je kao da si razmišljala da li da ga otvoriš ili ne. Umjesto toga potrčala si, prošla ga i otišla iz stana. Nakon toga vratila si se sa svim mojim pismima u rukama gledajući svako. Nakon nekog vremena samo si bacila sva pisma i pala na pod. Počela si da plačeš jako glasno. Primijetio sam da si htjela nešto reći na glas ali nisi mogla kao da si paralizovana od straha. Nakon nekih 10 minuta video sam da gledaš ispod kreveta a onda ventilacioni otvor i proveravala si gdje sam. Vidiš Abi, pametniji sam od toga. Znao sam da ćeš proveriti ta mjesta. Pronašao sam mnogo bolje mjesto nakon što sam završio tvoj poklon. Zar to nije sjajno. Mogu te gledati zauvijek i niko me neće pronaći, čak ni ti. Nisi još uvijek pogledala iznenađenje koje sam ti priredio. Iako vidim da se premišljaš oko toga. Video sam da gledaš u oramar i da želiš da ga otvoriš ali si isuviše nervozna. Najzad, prišla si ormaru i uhvatila za kvaku a onda si otvorila i ugledala. To je bila knjiga za mene i tebe. Video sam da čitaš sve stranice. Izgledala si šokirano. Zar ti se ne sviđa Abi? Imam tu slike tebe i mene kada nisi ni znala da te slikam. Slike kada spavaš, slike za kompjuterom. Skupio sam tvoju kosu i zalijepio na stranicu. Zajedno sa slikama parova, naravno sa izrezanim našim licima na njima. Čak sam stavio i onu sliku gdje si ti sa drugim muškarcem samo sam izrezao njegovo nasmijano lice. Da znam ko je on, naterao bi ga da pati. Zar ne shvataš Abi? Niko i niko te ne smije imati sem mene. Ti i ja smo suđeni jedno za drugo. Gledao sam te kako plačeš narednih pola sata. A onda si ustala i izašla iz stana. Ukratko nakon toga vratila si se sa dva policajca. Ovo me je šokiralo. Zar ne voliš moje iznenađenje Abi? Zašto bi dovela ove ljude u naš stan. Nikada me neće pronaći a i ako me pronađu sve će uništiti. Sav moj posao svih ovih nedjelja biti ce uzalud. To ne bih želela zar ne Abi? Izmoren sam od danas. Ma koliko da te volim meni treba sna Abi. Laku noć Abi. Volim te. Voli te tvoj Džej.

Draga Abi.

Vidiš li šta si uradila, da li vidiš šta si uradila? Probudio sam se u 8 ujutru samo kako bih te video kako pakuješ svoje stvari. Bio sam u početku zbunjen ali sam onda razumeo. Ostavljaš me. Ne voliš me. Ti me ne voliš. Kako možeš ovo uraditi meni? Ti si bila jedina osoba i stvar koju sam želio u svom životu. Nemam zbog čega drugog da živim. Ali, tebe kada sam video i sreo dala si mi nadu. Mislio sam da konačno imam razloga da ustanem ujutru i živim ovaj usrani život. Da si taj razlog ti. I ti ćeš sada sve to da baciš. Kako možeš to da mi uradiš ABi? Nakon što si izašla iz sobe sa torbama. Izašao sam iz svog mjesta gdje sam se krio i pratio te. Vidio sam da si spakovala svoje torbe u gepek i upalila si svoja kola. Neću ti dopustitit da odeš od mene Abi. Neću to nikada dopustiti. Počeo sam da trčim što sam brže mogao prema tvojim kolima. Prišao sam i razbio rukom staklo. Uhvatio te i izvukao iz kola. Zar stvarno misliš da ćeš pobjeći od mene? Morao sam čak i da te udarim da bi te onesvestio. Pravila si isuviše buke. Neko, neko drugi ko nas ne razumije može nas vidjeti i upropastiti sve. Pa, imao sam plan za sve ovo unaprijed. Odvezao sam te do kraja grada gdje sam iznajmio jednu garažu. Uvukao sam te unutra i provjerio da nemaš neki telefon u džepu ili nož. Još uvijek si bila u nesvijesti. Zatim sa zatvorio vrata garaže. Pozvao sam vlasnika kompleksa garaža i rekao da sam danas posjećivao svoju garažu ali nisam zaboravio da zaključam i pitao ga da zaključa umjesto mene. Rekao je da će doći ubrzo a onda sam polomio svoj telefon kako bi bio siguran da niko neće moći da ga koristi ili poveže. Zatim sam ubrzo čuo vlasnika kako zaključava vrata garaže. Nakon sat vremena čuo sam kako se polako budiš. Čuo sam kako mumljaš i kako pomeraš svoje noge. Nakon toga bila si skroz budna. Kada si me vidjela počela si da plačeš i vrištiš a onda si vidjela drugu stvar u ovoj sobi. Nož. Očigledno je zašto je ovdje. Nakon par sekundi skočila si zgrabila ga u svoje ruke. Pogledao sam u tvoje oči i rekao Abi volim te. A onda sam osjetio oštar bol sa moje desne strane. Kako je nož ulazio u moja leđa osjetio sam kako izlazi iz mene i ponovo se zabada u bliže mjesto. Mogao sam osjetiti svaki pokret noža. Poput vatre koja gori u meni. Pao sam na pod. Kašljao sam krv iz usta dok sam se smejao. Vidio sam da si se udaljila od mene i sela u ugao sobe. I sada dok sjedim u sopstvenoj krvi i pišem ovo pitam se kako ćeš ti izaći odavdje. Da li ćeš iskoristiti taj nož da oduzmeš sama sebi život ili ćeš umrijeti od gladi i dehidracije. U svakom slučaju biti cemo zajedno. I dok sjediš tu i plačeš, mogu reći ABi da si i ti sama shvatila da je ovo sve što sam ikada želeo i zbog toga moram ti reći hvala ti. Voli te zauvijek tvoj Džej.

Nema komentara:

Objavi komentar

Creepypasta: "Igra vrata" (1 dio)